Friday, June 19, 2009

kabahagiaanku..0506.06.09



....05.06.09 (Jumaat)..jam 9.30 malam
majlis pernikahan aku n rafie..diwalikan oleh bapaku sendiri...
hti yg penuh berdebar..akhirnya berakhir..dupdapdupdap..
menyarung cincin di cari..aku milik org..aku isteri orang..
bukan lg cik nursyahidah..tp pn.nursyahidah...yahoooo...
kalu ikut photo..bukan aku tu..mcm artis jer..hehehe..perasannye..
tp oklah tu kan..sathun sekali..ms ni lh nk cuk melucun..
suami sendiri pn xpercaya..hahahah..betu ke ni...hehehe



hantaran tu semua adalah hasil kerja usaha kakngah aku (nurshamsinar) sendiri.tema meroon..
cantikk kan..memg cantik..terkejut aku..kreatif betul kakak aku ni..
ape lg leh buka kedai ni...amik tempahan kahwin.hehehe..tg sis..im proud with u..
thanks a lot...amt bermakna bg aku. tp dapt ke belah laki.heheheh..

hantaran : tafsir alquran, kemeja, jam, kasut, coklat, kek, buah, cincin, tpk sirih,belt/pen/dompet n kain pelekat.11 buah hantaran semuanya..



majlis persnadinganku dilangsungkan pd 06.06.09 (sabtu) d seremban jaya..
aku di apit oleh ank2 buah aku yg comel sangat..
flowers girl yg comel2..
(insyirah, qistina n darwisya) maklang syg korang..hehehe



ni di kelantan.tema hijau pucuk pisang..anyway thanks a lot to familyku..yg bnyak membantu dlm majlis aku dr awal (SJ) hingga akhir (kelantan)..mhon mf kalu de kelmhan n kekurangan..
yg baik dtgnye dr Allah, n yg buruk dtgnye dr diriku sendiri..amin..











1 comment:

C'nar said...

salam..awatnya hang masukkan gambar aku yg gemukss itu..sguh memalukan laaa..wa..wa..wa..tp takpe la kan dh ade anak 2 dh..okla tuh...hikhikhik...
tq lerr ngan pujian2 yg sguh syahdu itu ahaks..mmg cantik hantaran tue..den pun tak cayo la...tp nak bukk kodai..lom lg la..kena pkir 2 3 kali...apepun tahniah wahai adikku...cane dh jd isteri org ni??ok ker??appepun cepat2 la dpt bby.agak2 bby ikut sape ek??pie ke syidut ek???ahaks..okla..appepun cutenye flower girls tue..kuhehkuheh